اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه علوم پزشکی البرز

اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه علوم پزشکی البرز
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 این دانشگاه، به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1404-1403 (ورودی بهمن) و زمان و نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد :
مرحله دوم (به صورت حضوری) :
پذیرفته شدگان پس از انجام ثبت نام اولیه (اینترنتی)، دریافت فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی، دریافت و تکمیل فرمهای ثبت نام (لینک دریافت فرم ها در انتهای اطلاعیه میباشد) و اطمینان از تکمیل مدارک، می توانند با در دست داشتن اصل مدارک در تاریخ اعلام شده در همین صفحه به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام خود اقدام نمایند.
تاریخ ثبت نام حضوری دانشجویان پذیرفته شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 رشته پزشکی در تاریخ 1403/11/10 و ثبت نام دانشجویان رشته های پرستاری 1403/11/13 می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری :
الف) مدارک شناسنامه ای:
_ اصل کارت ملی به انضمام 2 سری تصویر پشت و روی آن
_ اصل شناسنامه به انضمام 2 سری تصویر از تمام صفحات آن
_ عکس 4*3 (3 قطعه تهیه شده در سال جاری)
_ اصل و کپی مدرک وضعیت نظام وظیفه برای آقایان (با توجه به بندهای مندرج در صفحات 25 تا 26 دفترچه راهنمای ثبت نام شماره 1)
ب) مدارک تحصیلی و آموزشی :
- مدارک تحصیلی مربوط به نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی :
_ اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
_ اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
_ اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معراف اسلامی) در هریک از سال های 1384 به بعد
- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معراف اسلامی) از سال 1391
- مدارک تحصیلی مربوط به نظام آموزشی جدید 6-3-3 :
- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
-گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل
- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان )پایه دهم تا دوازدهم(
ج) فرمهای ثبت نامی و سایر مدارک مورد نیاز
_ فرمهای عمومی: فرم های ثبت نامی تکمیل شده برای کلیه متقاضیان شامل فرم های شماره 1، شماره 2، شماره 4، شماره 5 و شماره 6
جهت دریافت فرم های عمومی ثبت نامی اینجا کلیک کنید
_فرم های اختصاصی: فرمهای ثبت نامی اختصاصی تکمیل شده براساس شرایط دانشجو (به عنوان مثال فرم شماره 15 مربوط به سهمیه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی و دندانپزشکی)
جهت دریافت فرمهای اختصاصی ثبت نامی اینجا کلیک کنید
_ کد پیگیری تاییدیه تحصیلی دریافت شده از سامانه « تایید مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir
ه) فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی (فرم شماره دانشجویی که پس از اتمام فرآیند ثبت نام در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت شده است) مشکل : فیلدهای خالی موجود در فرم بعدا توسط آموزش تکمیل می گردد.
زمان شروع کلاسها : از روز شنبه 13/11/1403 میباشد.
بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله عدم مراجعه و انصراف می باشد.
دانشجویان شهریه پرداز موظفند پس از ثبت نام و تحویل مدارک و انجام انتخاب واحد توسط کارشناس آموزش مربوطه نسبت به تسویه شهریه نیمسال خود اقدام نمایند.
قابل توجه دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی
پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1403 خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
- پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی، به سامانه واحد خدمات فراجا به آدرس های sakha.epolice.ir و services.epolice.ir مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
درصورت بروز هرگونه مشکل می توانید از طریق مراکز پلیس +10 اقدام به ثبت درخواست جهت اخذ معافیت تحصیلی نمایید.
همچنین می توانید جهت مشاهده فیلم راهنمای اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی اینجا کلیک نمایید.
* توجه
در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شروع تحصیل وجود نخواهد داشت. پذیرفته شدگان ذکور ورودی بهمن تاریخ معافیت خود را از تاریخ 01/11/1403 در سامانه فوق ثبت نمایند.
* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:
- فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.
- فیلتر شکن ها را از history سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.
- حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.
- در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست را طی نمایید.
*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.
* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده میتوانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.
- پذیرفته شدگانی که دارای معافیت موقت و در انتظار معافیت دائم (پزشکی، کفالت و ..) می باشند می بایست مانند سایر دانشجویان تا دریافت کارت معافیت در سامانه سخا ثبت نام نمایند.
- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی میباشند نیز در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت می پذیرد.
- قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه سال تحصیلی 1404-1403 دقت فرمایید: در هنگام ثبت درخواست معافیت تحصیلی قسمت مقطع تحصیلی با توجه به رشته پذیرفته شده یکی از گزینه های، دکترای پزشکی پیوسته / کارشناسی پزشکی پیوسته / کارشناسی پزشکی ناپیوسته را انتخاب نموده و از انتخاب گزینه ی غیرپزشکی خودداری فرمایید.
ه ) ثبت نام خوابگاه
دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی میباشد و هیچ گونه تعهدی در خصوص اسکان دانشجویان ندارد.
- کارت دانشجویی
با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت
https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-فعالسازی-کارت-تغذیه-دانشجویان
مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.
در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه ، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.
- خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان
برای دریافت کلیه وام های دانشجویی ارائه تعهد محضری الزامی می باشد. آخرین نسخه تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان، در وب سایت معاونت دانشجویی قسمت مدیریت امور دانشجویی، اداره رفاه، فرم ها در دسترس دانشجویان قرار دارد. دانشجو به همراه یک ضامن رسمی، پیمانی، شرکتی و یا بازنشسته به دفتر رسمی ثبت اسناد مراجعه نموده و پس از انعقاد تعهد، فیش یا حکم کارگزینی ضامن و سند تعهد محضری را به اداره رفاه معاونت دانشجویی فرهنگی جهت ثبت در پرونده تحویل نمایند.
- ثبت نام در نهاد های دانشجویی:
به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حضور در نهاد های دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند:
https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-ثبت-نام-دانشجویان
- تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور) ، اسکن و بارگذاری در سامانه هم آوا الزامی می باشد.
بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.
ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام از ساعت 08:30 لغایت 14:00 از طریق شماره ذیل با معاونت دانشجویی و فرهنگی تماس حاصل فرمائید و جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس https://farhangi.abzums.ac.ir مراجعه نمائید.
آدرس و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :
آدرس کرج – باغستان- اشتراکی جنوبی- گلستان ششم - ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی
کد پستی : 3147734568
شماره تماس : 02634349800 -02634349801
اداره رفاه |
داخلی 401 |
اداره تغذیه |
داخلی 404 |
دبیرخانه شورای انضباطی |
داخلی 204 |
اداره امور خوابگاهها |
( خوابگاه دختران داخلی403 خوابگاه پسران داخلی 408) |
اداره تربیت بدنی |
02632802843 |
- کلیه دانشجویان غیر بومی جدیدالورود می بایست جهت دریافت خدمات مراقبت سلامت که تاریخ آن متعاقبا از طریق سایت https://farhangi.abzums.ac.ir اعلام می گردد به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.
- کلیه دانشجویان بومی جدیدالورود می بایست حداکثر تا تاریخ 30/7/1402 جهت انجام معاینات پزشکی به نزدیکترین مرکز و یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.
نکات قابل توجه
* پذیرفته شدگان نیازی به انتخاب واحد اینترنتی نداشته و پس از ثبت نام، انتخاب واحد نیز توسط دانشکده انجام خواهد شد.
* جابجایی همزمان دانشجویان از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
* قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده در دوره روزانه :
به استحضار می رساند دانشجویان دوره روزانه در صورت تمایل به تغییر دوره (آموزش آزاد) و پرداخت شهریه می توانند هنگام ثبت نام حضوری درخواست خود را به مسئول ثبت نام دانشکده مربوطه تحویل دهند.
آدرس دانشکده ها جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک :
- دانشکده پزشکی(رشته پزشکی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پزشکی تلفن: 34198209 الی 214 کدپستی: 3149969415
- دانشکده دندانپزشکی(رشته دندانپزشکی): کرج 45 متری گلشهر خیابان کتوئی زاده دانشکده دندانپزشکی تلفن: 33555049- 026 و 33531614- 026 داخلی 122 کد پستی: 3198684868
- دانشکده پرستاری (رشته پرستاری و فوریت پزشکی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پرستاری تلفن:34287329 -026 کد پستی: 3149969415
- دانشکده پیراپزشکی(رشتههای اتاق عمل/ هوشبری/ علوم آزمایشگاهی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پیراپزشکی تلفن: 34287341- 026 کد پستی: 3149969415
- دانشکده بهداشت(رشتههای مهندسی بهداشت محیط/ مهندسی بهداشت حرفه ای/ بهداشت عمومی):کرج بلوار باغستان بعد از پارک تختی خیابان گلستان یکم دانشکده بهداشت تلفن: 9-34336007-026 داخلی 304 کدپستی: 3146883811
- دانشکده داروسازی(رشته داروسازی):کرج بلوار شورا خیابان ولیعصر جنب بیمارستان و کلینیک امام علی دانشکده داروسازی تلفن: 32562429- 026 کد پستی :3154686689
فرایند ثبت نام خوابگاه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی
دریافت فایل راهنمای ثبت نام خوابگاه
ورود به صفحه ثبت نام خوابگاه
نظر دهید